»V trgovinah, še zlasti v večjih centrih, še vedno veliko ljudi nakupuje v dvoje ali celo v spremstvu celotne družine.«
»Veliko bo odvisno od proračuna posameznega potrošnika, pa tudi od vse višjega obiska spletne trgovine.«
»V dveh urah, ko je možnost treh oseb v trgovini, je tako zelo malo možnosti, da če si deseti v vrsti pred trgovino, sploh prideš na vrsto in v tem časovnem okviru opraviš nakup.«
»V trgovino gremo manjkrat, z vnaprej pripravljenim seznamom izdelkov, ki pa jih kupimo v večjih količinah.«
»Lahko pa gredo po nakupih čez dan. Če se odločijo za nakup skozi celoten dnevni čas trgovine, je to stvar njihove odločitve.«
»Omejili bomo število ljudi, ki gredo sočasno v trgovino, ni treba, da gre celota družina, tudi ni treba, da gre vsak dan.«
»Danes je užitek nakupovanja v želji, v postopku nakupovanja, ne toliko v sami stvari, ki jo na koncu kupimo.«
»Državljanke in državljani se zavedamo pomena, da moramo iti s svojo vrečko v trgovino, in mislim, da bomo ta izziv vrečk na trgu s trgovci uspešno rešili.«
»Mislim pa, da bo še vedno velika večina kupcev kupovala v fizičnih trgovinah, pri čemer bodo naše priročne sosedske trgovine igrale pomembno vlogo.«
»Epidemija je še vedno tukaj, še vedno imamo prej kot vsaki dve minuti eno okužbo. Tudi odprte trgovine so dobra stvar, še vedno pa ni treba narediti nenujnih nakupov v tem trenutku.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju